1 februari 2010 Een dagje rust

Vanmorgen weer een droge bench, Djuna direct naar buiten, keurig buiten alles gedaan wat buiten hoort. Hierna heeft ze heerlijk gegeten, een half uurtje rustig aan gedaan en daarna zijn we naar de wei vertrokken. Ze scharrelt graag in en om de wei. Favoriet is het hooi op helpen vegen dat naast de baal ligt…. Ze duikt met een noodvaart op de bezem en "helpt" vegen. Eerst mag ze even helpen en dan mag ze vanaf de balen, die bijna een meter hoog zijn, toekijken hoe ik het afmaak ;). Ze vindt het een erg leuk spelletje dat ze graag iedere dag herhaalt. Eenmaal thuisgekomen heeft ze lekker in een hoekje liggen slapen. Toen volgden de gekke 5 minuten en moesten Flóki en Singha het ontgelden en mijn sokken. Gelukkig vindt ze af en toe tijd voor een dutje ;).
Ik had ‘s middags cursus, dus ik was de hele middag weg. Djuna mocht met Imara mee om kennis te maken met Spike. ‘s Avonds wordt Singha nog uitgedaagd voor een spelletje:

Het filmpje is slecht van kwaliteit, veel te donker, maar ik wilde hun spel niet verstoren door het licht aan te gaan doen.

Leave a comment