22 maart 2011 Djuna's 2e EHBO les als lotusslachtoffer

Grappig om te horen dat Djuna op de voorpagina van de Stadspers van 23 maart staat😉. Ik kreeg een exemplaar van één van de deelnemende cursisten die dat had ontdekt. Erg leuk, dankjewel!
 
Zo fijn om weer te merken dat Djuna zich zo verschrikkelijk makkelijk aanpast aan verschillende (voor haar vreemde) situaties. Ze laat alles heel ontspannen over zich heenkomen en maakt zich totaal nergens druk om, ze geniet van de aandacht die ze krijgt maar houdt me ondertussen wel in het oog als ik bij haar wegloop om van de anderen een foto te maken. Voor een geintje kreeg ik een certificaat voor Djuna als "lotusslachtoffer" mee. Als ze officiële certificaten gehad zouden hebben, had ze die volgens mij dik verdiend.
De 2-daagse cursus was leerzaam en zeker aan te bevelen!
Verkleind22 maart 2011 EHBO dieren Zeist-Collage certificaten krant foto
Djuna hat heute wieder "Lotusopfer" gespielt. Sie hat das wirklich ohne Probleme und total entspannt gemacht. Jeder konnte ihr "helfen" während der Kurs für Erste Hilfe bei Tieren. Wenn die richtige Zertifikate für Lotusopfer gehabt hätten, hat sie die meiner Meinung nach, sehr verdient. Dieses Zertifikat ist nur für einen Witz gemacht.

2 thoughts on “22 maart 2011 Djuna's 2e EHBO les als lotusslachtoffer

  1. Dankjewel Annette, ik vond de EHBO cursus erg leerzaam en gezellig. Ik heb dat ook doorgegeven bij de KC.
    Het was fijn om te merken dat Djuna ook bij jullie weer zo heerlijk relaí bleef. Ik zal de rest van de foto’s er in het weekend ook even bij zetten.

Leave a Reply

