16 januari 2010 Belevingsgericht werken / Links

Onder de knop "Belevingsgericht werken met dieren" in de linker balk is een kop "Links" toegevoegd met filmpjes e.d. op het gebied van werken met Therapiehonden/dieren en Bezoekdieren. Bovenaan is het filmpje van "Caleb's Story" te vinden dat zeer de moeite waard is omdat het heel duidelijk laat zien dat een hond als middel tot therapie onder begeleiding van een therapeut zeer goed kan werken.

Bei "Belevingsgericht werken met dieren" an der linken Seite von Djunas HP bei "LINKS" gibt es links von Therapiehunden, Besuchtiere u.s.w. Oben steht der Film von "Caleb's Story", sehr die Mühe wert! Dort sieht man einen Therapiehund als Mittel für Therapie an der Arbeit mit einem Therapeut bei einem kleinen Jungen nach einem sehr schweren Unfall.

2 thoughts on “16 januari 2010 Belevingsgericht werken / Links

  1. Ik kon de link niet zo snel via jouw site vinden dus heb Caleb’s story via internet opgezocht en bekeken. Ontzettend mooi en ik ben echt ontroerd. Wil je dat soort werk ook nog met Djuna gaan doen?
    Vind je het trouwens goed als ik op mijn weblog een link naar jouw site plaats?

  2. Natuurlijk mag je die link plaatsen Marcha. Ik ga bovenstaande links verplaatsen zodat ze gemakkelijker te vinden zijn. Caleb’s story is echt ontroerend, als zich ooit in de toekomst nog eens zo’n moment aandient waarbij ik ten gunste van iemands gezondheid Djuna in samenwerking met een therapeut kan inzetten, dan zal ik dat zeker niet laten. Voorlopig ben ik er al heel blij mee dat Djuna en Floki op mijn werk zo goed contact maken.

Leave a Reply

