2 juli 2010 Update-je

Djuna loopt weer lekker rond en ze geniet van alle aandacht die ze krijgt. Ze had 's morgens haar hemd nog aan, maar om 12.30 uur heb ik het uitgetrokken. Het is ook zo verschrikkelijk warm. Ze zit zo goed als niet aan haar ritssluiting, als ik even waarschuw blijft ze er direct af, dus als ik in de buurt ben hoeft ze het hemd niet aan. Ze eet weer normaal en weet ook niet hoe snel ze haar medicijnen moet wegwerken als er een lekkernij achteraan gegeven wordt. Prima dus. Door de hitte kozen de honden er voor om binnen te blijven liggen en hebben ze alledrie een poos geslapen. Vanavond moest ik werken en ik wilde Djuna niet alleen laten. Geen probleem, ze lag lekker naast mijn stoel toen ik aan het werk was. Je zag aan haar dat ze genoot van alle aandacht die ze kreeg van iedereen. Ze gedroeg zich voorbeeldig en bleef totaal ontspannen liggen tot ik helemaal klaar was. Gelukkig was het waar ik moest werken qua temperatuur goed te doen, want vanuit de auto zag ik dat het vanavond om kwart over 6 nog 34 graden was…..
Af en toe loopt Djuna even te huppelen omdat het litteken wat begint te kriebelen, dus heb ik het maar weer even ingesmeerd met Calendulazalf en dan gaat het prima. Het ziet er allemaal keurig uit, de uiteindjes zijn buitenhechtingen en de rest zit van binnen. Niet rood, het geneest keurig.

Leave a Reply

